Shop Mobile More Submit  Join Login
About Other / Artist Member TSURE LOVES ITMale/Philippines Recent Activity
Deviant for 5 Years
Needs Premium Membership
Statistics 223 Deviations 18,951 Comments 42,374 Pageviews

Groups

:iconcreative-society: :iconamazingdigitalart: :icondream-club: :iconfinalfantasyinfinity:

Activity


vortex trio polaroid by Ormille
vortex trio polaroid
I like to think happy. Here's the bully trio being happy because I believe they're really nice girls? I don't trust Warren now if anything.
Also Victoria supported Taylor when her mom was sick, that's a plus! :D
Loading...
So I totally requested to receive all my final projects early on so I could leave early and I finished like majority of them.
Now I'm clear to go and I'm gonna make it home to mom's birthday aw yeah. I'm gonna have to continue and finish some
other projects at home though but I can submit them online so it's all coolio- :iconlazeplz:

can't wait to once again see the fam, it's been like a year maan. 
  • Mood: Eager
  • Playing: life is strange
  • Drinking: Water
kate marsh polaroid by Ormille
kate marsh polaroid
Max hanging out with Kate after class talking about places to travel to and photo ideas. 
"Wanna watch some movies instead?" Max asked and she found Kate smiling so- agh

u precious thang, also warren peeping is legit too wth m8
Loading...
yellow plaid by Ormille
yellow plaid
Meryll and Caprixa rocking the whole yellow plaid thing.
Up next Caprixa with long hair and Meryll with short. 8D
dragons
Loading...
yeah? I'm Meryll by Ormille
yeah? I'm Meryll
Is how she would answer Caprixa idk, I should start doing little stories and stuff about these two alright-    
ormille.tumblr.com/image/11382… :icongtthplz:
Loading...
So I totally requested to receive all my final projects early on so I could leave early and I finished like majority of them.
Now I'm clear to go and I'm gonna make it home to mom's birthday aw yeah. I'm gonna have to continue and finish some
other projects at home though but I can submit them online so it's all coolio- :iconlazeplz:

can't wait to once again see the fam, it's been like a year maan. 
  • Mood: Eager
  • Playing: life is strange
  • Drinking: Water

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:icontsurechii:
Tsurechii Featured By Owner 1 day ago
:iconsmexytongueplz:
Reply
(1 Reply)
:iconshoucchi:
Shoucchi Featured By Owner Mar 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
ORMI! We should totes finish that meme.
Wanna start from scratch again or continue?
Reply
(1 Reply)
:icontetherball:
TetherBall Featured By Owner Mar 23, 2015  New member
Your art has a natural sense of light even if some of colors are supernatural =] Really lovely 
Reply
(1 Reply)
:iconp-comic:
P-COMIC Featured By Owner Mar 22, 2015  Hobbyist Digital Artist

Nice Gallery~!

Reply
(1 Reply)
:iconron-nie:
Ron-nie Featured By Owner Mar 17, 2015  Hobbyist Digital Artist
Hiiiiii!!! I hope you don't mind, but I've featured your work on my page!!! <3 I love your works!!
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: